مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:502024-01-07ورزشي

رونمایی تیم سیدنای سی سخت از یک پدیده فوتبالی 15 ساله


صدرنشینی تیم بزرگسالان سیدنا در استان با بهادادن به بازیکن نوجوان 15 ساله در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان از موفقیت های این تیم ریشه دار سی سخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، باشگاه سیدنا سی سخت در گروه سخت خود در لیگ یک بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد در یک قدمی قهرمانی است.

در آخرین بازی این تیم در زمین دانشگاه دولتی یاسوج شاهد اقدام جالبی از سوی کادر این تیم بودیم به این صورت که دروازه بانی به نام بنیامین جهانگیری بازیکن 15 ساله و آینده دار  نوجوان این تیم مزد تلاش و پشتکار در تمرینات سیدنا را گرفت و در ترکیب ثابت تیم سیدنا در لیگ بزرگسالان استان قرار گرفت.

مسوولان این تیم بدون حامی و پشتیبان و حتی به گفته خودشان بعضی سنگ اندازی ها از جهات مختلف از سال گذشته تاکنون درد دل های فراوانی دارند ودچار مشکلات زیادی هستند.

این باشگاه در حال حاضر دارای 2 رده امید و جوانان در لیگ است و هم اکنون کوچکترین هزینه و کمک و حمایتی جهت ادامه راه سخت خود ندارد.

سال گذشته رده جوانان 18 ساله های این باشگاه در لیگ مناطق کشور حضور داشت و در آستانه صعود به لیگ برتر کشور به دلیل دریافت کارت بیشتر موفق به صعود نشد ولی امسال قصد دارد در صورت حمایت و رفع سنگ اندازی های خاص مجددا شانس خود را جهت صعود به لیگ برتر ایران امتحان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی تیم سیدنای سی سخت از یک پدیده فوتبالی 15 ساله

رونمایی تیم سیدنای سی سخت از یک پدیده فوتبالی 15 ساله