مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:052024-01-08سياسي

رسانه ها بخواهند وسط بازی دربیاورند حذف می شوند


نمونه هایی از جنگ غزه را به شکل های مختلف در دنیا داشته ایم اما آیا امروز رویکرد رسانه های دنیا و خصوصلا کشورمان به این نبرد، شبیه به رویکردهایی است که در نقاط مختلف دنیا صورت گرفته یا نه به صورت ویژه این نمونه را بررسی می کنند و مورد تجزیه تحلیل خودشان .

- نمونه هایی از جنگ غزه را به شکل های مختلف در دنیا داشته ایم اما آیا امروز رویکرد رسانه های دنیا و خصوصلا کشورمان به این نبرد، شبیه به رویکردهایی است که در نقاط مختلف دنیا صورت گرفته یا نه به صورت ویژه این نمونه را بررسی می کنند و مورد تجزیه تحلیل خودشان قرار می دهند؟ کم و کاستی ها کجاست؟ نقاط قوت را کجاها باید دید و تعمیم داد؟ برای یافتن پرسش های بالا و تحلیل این موضوعات میزگردی در حل خبرگزاریدانشجویان ایران (ایسنا) با حضور علیرضا داودی ـ کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی ـ و محمد رستم پور ـ مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا ـ برگزار شد.

در این نشست علاوه بر نگاه مخاطب به اخبار، موضوعاتی چون میزان توجه رسانه های جهان به این جنگ و مقایسه آن با دیگر رویدادها و اتفاقات جهان، دلایل موثر بر بالا بردن میزان توجه به این جنگ در رسانه های جهان از جمله عوامل سیاسی، انسانی، جغرافیایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها بخواهند وسط بازی دربیاورند حذف می شوند

رسانه ها بخواهند وسط بازی دربیاورند حذف می شوند