مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27سياسي

دهقان: کسی با «سیاه نمایی» نمی تواند رأی جمع کند


برخی جریانات سیاسی تصور می کنند با سیاه نمایی می توانند رای مردم را جلب کنند، درحالی که ناامید کردن مردم، کار دشمنان برای جلوگیری از مشارکت است و سودی نصیب احزابی که به دنبال شرکت در انتخابات هستند نخواهد کرد.

- معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: برخی جریانات سیاسی تصور می کنند با سیاه نمایی می توانند رای مردم را جلب کنند، درحالی که ناامید کردن مردم، کار دشمنان برای جلوگیری از مشارکت است و سودی نصیب احزابی که به دنبال شرکت در انتخابات هستند نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در نشست شورای معاونان معاونت حقوقی رییس جمهوری با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره انتخابات و تاثیر آن بر مشارکت مردم، گفت: مشارکت مردمی در انتخابات اصلی ترین راه حل مشکلات کشور است.

ما هم وظیفه داریم در حدود اختیارات خود از هر اقدامی برای برگزاری انتخابات پرشور حمایت کنیم.

وی با بیان این که دولت در انتخابات آتی به عنوان یک کنش گر سیاسی وارد نمی شود ، گفت: ترکیب مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار و ناظر باید توسط مردم و بر اساس سلیقه شان شکل گیرد و دولت در این زمینه دخالتی نخواهد داشت.

وی با بیان این که دولت فارغ از نتیجه، حضور مردم در انتخابات را زمینه ساز ناکامی دشمنان و مخالفان و موجب تقویت امنیت کشور و سرعت بخشی به حل مشکلات می داند ، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: کسی با «سیاه نمایی» نمی تواند رأی جمع کند

دهقان: کسی با «سیاه نمایی» نمی تواند رأی جمع کند