مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:102024-01-06سياسي

نظام استکباری درصدد دور کردن دختران جامعه از هویت اصلی خود است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به این که حقیقت والای نقش آفرینی زن در نقش مادری وی متجلی است، گفت: نظام استکباری درصدد است تا دختران جامعه ما را از هویت اصلی خود دور کند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به این که حقیقت والای نقش آفرینی زن در نقش مادری وی متجلی است، گفت: نظام استکباری درصدد است تا دختران جامعه ما را از هویت اصلی خود دور کند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی امروز، 16 دی ماه در مراسم کاروان مادران فاطمی، مجاهدان زینبی که به یاد یاران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان حسین قمی و سردار محمدعلی حق بین در مزار سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند یاد شهدا از شهادت کمتر نیست، اظهار کرد: گیلان مدافعان حرم زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: شهید مرتضی حسین پور و سردار حق بین مورد عنایت ویژه حاج قاسم سلیمانی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جایگاه حقیقی زن در نگاه دینی ما بسیار رفیع است، افزود: بستر و زمینه تربیت انسان ولی الله توسط زنان فراهم می شود.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: مکتب اسلام جایگاه زنان را همراه با حجاب و پوشش خود در عرصه های اجتماعی معرفی و بر آن تاکید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام استکباری درصدد دور کردن دختران جامعه از هویت اصلی خود است

نظام استکباری درصدد دور کردن دختران جامعه از هویت اصلی خود است