مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:052024-01-12سياسي

امروز قدرت یمن استکبار را به استیصال کشانده است


آمریکایی ها در حال تکرار غلط های خود در خصوص یمن هستند.

اگر عاقل باشند باید به یاد بیاورند که یمن را با خاک یکسان کردند اما از میان آن خرابه ها، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: آمریکایی ها در حال تکرار غلط های خود در خصوص یمن هستند.

اگر عاقل باشند باید به یاد بیاورند که یمن را با خاک یکسان کردند اما از میان آن خرابه ها، قدرت بی بدیل منطقه ای یمن رویید و امروز استکبار را به استیصال کشانده است و آمریکا و انگلیس اگر عاقل باشند باید درس عبرت بگیرند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که 22 دی در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب با اشاره به ذلت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست ها که بی خانمان های عالم هستند، به پیشانی هایشان مهر ذلت نشسته است، دلیل جنایت هایشان آن است که هویت و شخصیت ندارند، ملت نیستند، این ها نه دولت دارند و نه ملت هستند.

وی ادامه داد: ملت شامل خانواده های ریشه دار و نسلی پس از نسل دیگر است، چنین ملتی دولت تأسیس می کند، مانند همان کاری که مردم ما در انقلاب اسلامی انجام دادند، ما ملت هستیم و دولت داریم، صهیونیست ها ملت نیستند، دولتشان هم دولتی نیست که از ملت شکل گرفته باشد، این ها از یک مشت آدم هایی تشکیل شده اند که از مناطق مختلف دنیا آواره و رانده شده و به طمع سرزمین های مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز قدرت یمن استکبار را به استیصال کشانده است

امروز قدرت یمن استکبار را به استیصال کشانده است