مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:102024-01-20اقتصادي

کشف 727 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس گمرک در مبادی رسمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه طرح عملیاتی و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی به مدت 5 روز در استان هایی که دارای گمرک می باشند به مرحله اجرا در آمد، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح عملیاتی و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه طرح عملیاتی و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی به مدت 5 روز در استان هایی که دارای گمرک می باشند به مرحله اجرا در آمد، بیان داشت: در اجرای این طرح 727 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف 109 دستگاه کامیون در این طرح، عنوان داشت: دراجرای این طرح 98 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه عزم پلیس امنیت اقتصادی فراجا در مقابله با کالای قاچاق جدی است، یادآور شد: در اجرای این طرح استان های خوزستان، گیلان و آذربایجان غربی بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

پلیس امنیت اقتصادی فراجا، افزود: به منظور مقابله و برخورد با قاچاق و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی از طریق شماره تلفن 096300 آماده دریافت اخبار .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 727 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس گمرک در مبادی رسمی

کشف 727 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس گمرک در مبادی رسمی