مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:552024-01-08بين الملل

پیام آمریکا به تهران از طریق یک کشور عربی


سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام کرد که اخیرا آمریکایی ها به واسطه یک هیات از کشور عربی خلیج فارس پیامی برای حل فراگیر بحران منطقه ارسال کرده بودند.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام کرد که اخیرا آمریکایی ها به واسطه یک هیات از کشور عربی خلیج فارس پیامی برای حل فراگیر بحران منطقه ارسال کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در اظهاراتی گفت که پاسخ به جنایت هدف قرار دادن مردم در کرمان در جریان مراسم سالگرد شهید سلیمانی بی شک انجام خواهد شد.

وی گفت که انفجار تروریستی کرمان واکنش برگرفته از ضعف رژیم صهیونیستی است.

انفجارهای تروریستی عصر چهارشنبه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش در گلزار شهدای کرمان باعث شهادت بیش از 80 نفر و مجروح شدن 284 نفر دیگر شد.

اکبری در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به مرحله ای رسیده است که جز کشتار زنان، کودکان و ویرانی خانه ها بر سر ساکنان آن و همچنین انجام انفجارهای تروریستی و ترور شخصیت های مقاومت نمی تواند کاری انجام دهد.

آن ها از یک طرف مرتکب کشتار و انفجار می شوند و از طرف دیگر هیات هایی برای ایران و مقاومت لبنان، عراق، فلسطین، سوریه و یمن می فرستند، همچنین آمریکایی ها ترس این را دارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آمریکا به تهران از طریق یک کشور عربی

پیام آمریکا به تهران از طریق یک کشور عربی