مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:302023-12-29ورزشي

آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر از امروز هشتم دی ماه


آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تایلند 2024 از امروز هشتم دی ماه در تهران آغاز می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اردوی متصل به اعزام ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر برای شرکت درمسابقات آسیا و اقیانوسیه از 8 تا 13 دی ماه در محل کمپ تیم های ملی برپاست.

حکیم منصوری، وحید سعادت پور، امید هادی اظهر، ابوالفضل جلایی، حسن عبدی، امیررضا احمدی، محمد محمد نژاد، عبدالجلیل قرنجیک، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی، مهدی عباسی، ایمان بک زاده، محسن طلوعی ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا دستیار سرمربی، بهروز سلطانی مربی و عادل طرفی کمک مربی انجام می دهند.

یاسرگیلکی به عنوان مربی بدن ساز و محمد کشاورز نوری به عنوان مربی فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارند و احمد شکری نیز سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

رقابت های آسیا و اقیانوسیه تایلند به منظورکسب سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس با حضور 11 تیم در بخش مردان و 9 تیم در بخش زنان برگزارمی شود و اولین رویداد رسمی کسب سهمیه در منطقه آسیا و اقیانوسیه  به شمار می رود.

تیم قهرمان این رویداد سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک پاریس را بدست خواهد آورد و تیم نایب قهرمان نیز به رقابت های شانس مجدد که فروردین ماه سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر از امروز هشتم دی ماه

آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر از امروز هشتم دی ماه