مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:352024-01-06اقتصادي

افزایش 17 درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در 9 ماهه سال جاری 3 میلیون و 674 هزار و 936 تن کالا از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است که این میزان رشد 17 درصدی در تناژ کالا را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در 9 ماهه سال جاری 3 میلیون و 674 هزار و 936 تن کالا از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است که این میزان رشد 17 درصدی در تناژ کالا را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- افزود:این میزان جابجایی کالا در قالب 228 هزار و 763 سفر باری و توسط 74 شرکت حمل و نقل داخلی کالای استان جابجا شده است .

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت شامل سیمان ،فرآورده های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در حال حاضر 3 پایانه عمومی حمل ونقل کالا، بیش از 10هزار راننده باری و 9 هزار ناوگان باری فعال در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.

باقری در خاتمه خاطر نشان کرد: رانندگان و صاحبان کالا می توانند شکایات خود را از طریق سامانه 141 به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهندتا در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان

افزایش 17 درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان