مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:402024-01-16سياسي

دستغیب: یکی از اهداف دیوان محاسبات کاهش تخلفات است


رییس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور افزایش تعداد هیات های مستشاری را راهکاری برای کاهش تعداد پرونده ها و اطاله دادرسی همراه با حفظ اقتدار و قاطعیت این نهاد نظارتی عنوان کرد.

- رییس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور افزایش تعداد هیات های مستشاری را راهکاری برای کاهش تعداد پرونده ها و اطاله دادرسی همراه با حفظ اقتدار و قاطعیت این نهاد نظارتی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحمدرضا دستغیب در این جلسه با تسلیت شهادت امام هادی(ع) و تبریک انتخاب مستشاران جدید دیوان محاسبات کشور، از دست اندرکاران برگزاری چهارمین مجمع معاونین اداری- مالی دستگاه ها تقدیر کرد و گفت: در این مجمع عزم و اراده دیوان محاسبات در مبارزه با فساد و همچنین پیشگیری از انحرافات و تقویت کنترل های داخلی به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از تخلفاتی که در گزارش تفریغ بودجه آمده است قابل پیشگیری است، افزود: یکی از اهداف دیوان محاسبات این است که سال به سال میزان تخلفات کاهش پیدا کند و پرونده های کمتری به دادسرا ارسال شود.

دلایل افزایش تعداد مستشاران دیوان محاسبات کشور نیز افزایش سرعت در رسیدگی ها، کاهش پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی همراه با حفظ اقتدار و قاطعیت این نهاد نظارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: یکی از اهداف دیوان محاسبات کاهش تخلفات است

دستغیب: یکی از اهداف دیوان محاسبات کاهش تخلفات است