مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:302024-01-17اقتصادي

معدوم سازی یک هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از کشف و معدوم سازی بیش از یک هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

- سعید راعی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: در 9 ماهه ابتدای سال جاری  تعداد 2 هزار و 819 رأس دام سبک و 310 رأس دام سنگین در کشتارگاه دام اردستان زواره کشتار شده که با نظارت بهداشتی صورت گرفته توسط ناظر بهداشتی این شبکه، مقدار یک هزار و 871 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: در این بین چهار رأس دام سبک و یک نفر شتر بالغ، به صورت کامل و همچنین مقدار یک هزار و 557 کیلوگرم انواع امعاء و احشاء دامی ناسالم و غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی حذف و معدوم شد.

راعی خاطرنشان کرد: فرآورده های خام دامی لازم است که تنها از مراکز معتبر و از واحدهایی که لاشه های فروش آنها دارای مهر و لیبل کشتارگاه هستند، تهیه شود.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی از جمله کشتار و بسته بندی غیرمجاز با شماره تماس سراسری سازمان دامپزشکی تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی یک هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان

معدوم سازی یک هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان