مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:152024-01-14اجتماعي

آماده باش 11 استان برای برف شدید و کولاک! + اسامی


طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن امروز (24 دی 1402) برای چند استان پیش بینی شده است.

- جی پلاس؛ طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن امروز برای استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران، پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، از بارش برف همراه با وزش باد و کولاک در محورهای مواصلاتی به ویژه در مناطق مرزی و شهرهای جنوب و جنوب غربی استان خبر داد.

طبق گزارش تسنیم، ایرج دست نشان اظهار داشت: با توجه به آخرین پیگیری ها از ادارات تابعه تمام راه های اصلی و فرعی باز و تردد در آن برقرار است.

در محورهای کوهستانی و همچنین گردنه مایین بلاغ در محور شاهین دژ تکاب، گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت، محور مهاباد - بوکان (برهان)، محور خوی چالدران و همچنین راه های مرزی بارش برف همراه با وزش باد و کولاک گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با توجه به انسداد برخی از محورهای روستایی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی 80 روستا در سطح استان شامل چالدران با 40 روستا، خوی با 17 روستا، تکاب با 4 روستا، ارومیه با 4 روستا و اشنویه با 15 روستا به علت بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 11 استان برای برف شدید و کولاک! + اسامی

آماده باش 11 استان برای برف شدید و کولاک! + اسامی