مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 20:152023-12-22سياسي

اُفت نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی 1402


تحلیل نتایج امتحانات نهایی نشان می دهد که نمرات دانش آموزان در بازه زمانی 4 ساله یعنی از سال 98 تا 1402 با اُفت همراه است؛ میانگین کشوری نمرات دانش آموزان علوم انسانی در امتحانات نهایی خرداد امسال 8.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اُفت نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی سال 1402 موضوعی بود که از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش هم مورد تأیید قرار گرفت و برای نخستین بار قاسم احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اُفت دو نمره ای معدل دانش آموزان در امتحانات نهایی خرداد امسال خبر داد.

همچنین محسن زارعی؛ رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در امتحان نهایی امسال فقط یک دانش آموز پسر رشته تجربی در کشور موفق به کسب معدل 20 شد، گفت: در مجموع اُفت نمرات دانش آموزان را شاهد بودیم، سال گذشته میانگین نمرات در شاخه نظری 11.

62 و امسال به 10.

02 رسید.

  عملکرد استان های مختلف در امتحانات نهایی خرداد 1402 وی درباره دلایل اُفت نمرات امتحانات نهایی خرداد 1402، گفت: راهبرد مطالعه دانش آموزان صحیح نیست و در مطالعه دروس به مفاهیم مهم، کلیدواژه ها و حفظ کردن توجه داشتند.

متأسفانه نظام ارزشیابی چهارگزینه ای، روش مطالعه دانش آموزان را به سمت حافظه محوری سوق داده و شرایط به گونه ای شده است که دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُفت نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی 1402

اُفت نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی 1402