مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:402024-01-03سياسي

مکتب شهید سردار سلیمانی با زبان مخاطب تدوین شود


معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کرد: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و همه ابعاد زندگی وی با زبان مخاطب تدوین شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کرد: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و همه ابعاد زندگی وی با زبان مخاطب تدوین شود.

دکتر قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: باید همه ابراز را برای تدوین این مکتب به کار گرفت که لازمه انجام این کار، یک کار مستمر و حساب شده است.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در هر موضوعی که وارد شد یک درخت نکاشت بلکه جنگل و باغستان هایی را ایجاد کرد که نمی توان آن را از بین برد.

جعفری با اشاره به اینکه امروز ثمره مقاومت را در سرتاسر منطقه می بینیم، افزود: ثمره مقاومت است که امروز افکار بین المللی پای حمایت از فلسطین آمده اند.

وی ادامه داد: کاری که سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه و جبهه مقاومت انجام داد به مثابه کاشت یک دانه و تبدیل آن ها به صدها دانه دیگر است.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری بیان کرد: امروز می بینیم که یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در همین روزهای خیلی سخت خود را مشکور جمهوری اسلامی ایران می دانند و می گویند پا در مسیر عزتی گذاشته اند که سردار سلیمانی ایجاد کرده تا در مقابل دشمنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سردار سلیمانی با زبان مخاطب تدوین شود

مکتب شهید سردار سلیمانی با زبان مخاطب تدوین شود