مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:202024-01-03سياسي

تجلیل خوزستانی ها از مادران شهدا در روز مادر


همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت خوش یمن حضرت زهرای مرضیه(س) جشن و شادی با حضور مردم ولایتمدار خوزستان در نقاط مختلف این استان برگزار شد که با تجلیل از مادران شهدا در روز مادر همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد فرخنده و خجسته بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر جشن و سرور با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار عبدالعلی بهروزی، شهید محسن اکبری، سردار شهید خیرالله صفری زاده و سردار شهید مسعود پیشبهار برگزار شد.

جشن میلاد همایون و متبرک حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید صدرالله فنی، سردار شهید هاشم احمدی و سردار شهید حبیب الله شمایلی برگزار شد که که اقشار مختلف مردم در این آیین شرکت کردند.

در نقاط مختلف شهر اهواز نیز همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت و فرح بخش حضرت زهرای مرضیه(س) محافل شادی و سرور برپا شد و اهالی این دیار در میلاد سراسر نور ام الائمه(س) به شادمانی پرداختند که حضور جوانان و نوجوانان اهوازی نیز در این محافل نورانی پرشورتر از گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل خوزستانی ها از مادران شهدا در روز مادر

تجلیل خوزستانی ها از مادران شهدا در روز مادر