مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:302024-01-16سياسي

فعالیت 25 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالیت 25 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، هادی خلیلی صبح امروز در ستاد گرامیداست ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مجموع 25 کمیته تخصصی با عضویت دستگاه های اجرایی و نهادها شکل خواهد گرفت که احکام قبلا در امر تسریع امور به دستگاه ها ارسال شده است.

  وی افزود: فرمانداران نیز به عنوان مسوولان ستادهای شهرستانی با هماهنگی کامل ائمه جمعه تعیین خواهند شد و انتظار داریم در ایام باقی مانده تا آغاز دهه فجر نسبت به برگزاری جلسات و ارسال صورت جلسات اقدام شود.

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات بیان کرد: امسال بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته 12 ستاد شهرستانی، 35 ستاد شهری، 200 ستاد روستایی و عشایری و 100 کمیته مردمی با رویکرد نشاط و امیدآفرینی  و بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مشغول تدارک برنامه های ایام الله دهه فجر خواهند بود.

  خلیلی گفت: سال گذشته بیش از 10 هزار برنامه فرهنگی اجتماعی سال گذشته برای اقشار مختلف جامعه در سطح استان پیش بینی و اجرا شد، امسال نیز برنامه های دهه فجر با گلباران بیت معمار کبیر انقلاب در خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه حضرت امام اراک آغاز می شود و حسن ختام برنامه ها هم برگزاری راهپیمایی 22 بهمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی

فعالیت 25 کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی