مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:552024-01-16سياسي

کارکنان در ساعت اداری حق تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخاباتی را ندارند


کارکنان دستگاه های اجرایی در ساعت های اداری حق تبلیغ برای یک نامزد یا علیه وی را ندارند و در خارج از وقت اداری هم بدون استفاده از عنوان و جایگاه اداری و به عنوان یک شخص حقیقی می توانند تبلیغات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حسن همتی فر صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف قوه قضاییه پیشگیری بوده و در قانون انتخابات نیز این مسئله به صراحت ذکرشده است تا در جرائم و تخلف های انتخاباتی به جای برخورد، بیشتر نگاه پیشگیرانه اعمال شود.

وی بابیان اینکه شورای پیشگیری از جرائم و تخلف های انتخاباتی در این شهرستان تاکنون 15 مصوبه داشته است، گفت: ذیل فعالیت این شورا دو کمیته تبادل اطلاعات و فضای مجازی راه اندازی شده است که ضابطین قضایی رصد اخبار و جمع آوری مطالب و اطلاعات از این فضا را انجام می دهند و در صورت لزوم برخورد صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درزمینه چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در برگزاری انتخابات اسفند سال جاری، بیان کرد: خبرنگاران و به ویژه فعالان فضای مجازی باید نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم کمک کنند و در کنار این مسئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان در ساعت اداری حق تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخاباتی را ندارند

کارکنان در ساعت اداری حق تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخاباتی را ندارند