مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:502024-01-08اقتصادي

زیرساخت آبرسانی 40 هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبفا هرمزگان با هدف تامین آب و جمع آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن، اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب برای 40 هزار مشترک جدید این استان در دستورکار قرار داده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبفا هرمزگان با هدف تامین آب و جمع آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن، اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب برای 40 هزار مشترک جدید این استان در دستورکار قرار داده است.

عبدالحمید حمزه پور امروز (هجدهم دی ماه)، در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این طرح، با بیان اینکه آمادگی برای سرعت بخشیدن در اجرای زیرساخت های طرح نهضت ملی مسکن داریم، تصریح کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، برنامه ریزی کرده است که 40 هزار مشترک جدید در 32 سایت از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

وی به حجم عملیات اجرایی زیرساخت های آب و فاضلاب این طرح اشاره و بیان کرد: در بخش آبرسانی، 27 کیلومتر خط انتقال، 344 کیلومتر شبکه توزیع، پنج باب مخزن به ظرفیت 27 هزار مترمکعب و سه ایستگاه پمپاژ اجرا و احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به حجم عملیات بخش جمع آوری فاضلاب این سایت ها اشاره کرد و گفت: در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت آبرسانی 40 هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است

زیرساخت آبرسانی 40 هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است