مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:102023-12-27سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی در حوزه تحقیقات سلول های بنیادی سدشکنی کرد


زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگان رویان جهاددانشگاهی یکی از کسانی بود که در حوزه تحقیقات سلول های بنیادی سدشکنی کرد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگان رویان جهاددانشگاهی یکی از کسانی بود که در حوزه تحقیقات سلول های بنیادی سدشکنی کرد.

دکتر حسین رضوان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 14 دی ماه سالگرد وفات شهادت گونه یکی از قهرمانان ملی ما در حوزه تحقیقات بیولوژیک است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از رشته گرایش بنده به این موضوع مربوط است، درک بهتری نسبت به حوزه تحقیقاتی او در زمینه سلول های بنیادی دارم و در حقیقت می توان گفت زنده یاد کاظمی آشتیانی یک بار در این حوزه سدشکنی و به حوزه به روزی ورود کرد و باعث تغییر و تحول در این حوزه دانش شد.

رضوان با بیان اینکه در واقع تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی هنوز هم نو است و هر روز که می گذرد در این حوزه دستاوردهای بسیار جدی و عمیق تری داریم، خاطرنشان کرد: اینکه این دانشمند توانست این حوزه را مطرح و بقیه دانشمندان کشور را به فعالیت ترغیب و در ادامه نسل بعدی را برای تحقیق در این حوزه تربیت کند، بسیار ارزشمند است بنابراین او جزو یکی از قهرمانان ملی ما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی در حوزه تحقیقات سلول های بنیادی سدشکنی کرد

زنده یاد کاظمی آشتیانی در حوزه تحقیقات سلول های بنیادی سدشکنی کرد