مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:402024-01-06سياسي

برگزاری اولین همایش گفتگوی نخبگان در سالن وزارت کشور


معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برگزاری اولین همایش ملی گفتگوی نخبگان در روز 18 دی خبر داد و گفت: این همایش در راستای تبادل نظر میان هیات های اندیشه ورز با مسؤولان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسین کیخا در نشست خبری اولین همایش ملی گفتگوی نخبگان که بعد از ظهر امروز، شنبه، 16 دی در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، مهمترین سند حوزه نخبگان را سند راهبردی ملی نخبگان دانست و گفت: این سند در اوایل دهه 90 مصوب شده و از آن زمان این سند رویکرد بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است.

وی با بیان این که تاکنون مخاطب بنیاد ملی نخبگان.

تک تک نخبگان بوده است، افزود: در این راستا 13 دوره همایش نخبگان را برگزار کردیم و چهاردهمین دوره آن نیز برگزار خواهد شد، ولی در روز دوشنبه، 18 دی قرار داریم اولین همایش ملی گفتگوی نخبگان را برگزار کنیم.

کیخا، مخاطب این همایش را اجتماعات نخبگانی و هیات های اندیشه ورز عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری این همایش تغییر رویکرد بنیاد را نشان می دهد و این امر را تبیین می کند که ما به دنبال فعال کردن موادی از سند راهبردی امور نخبگان هستیم.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، زمان برگزاری این همایش را روز دوشنبه، 18 دی در سالن وزارت کشور عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش ملی گفتگوی نخبگان در راستای طرحی است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش گفتگوی نخبگان در سالن وزارت کشور

برگزاری اولین همایش گفتگوی نخبگان در سالن وزارت کشور