مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31ورزشي

پیستی با قدمت 55 ساله که نیازمند زیرساخت های اولیه است


فصل زمستان برای مناطق بکر کشور مخصوصاً برای افراد علاقمند به ورزش زمستانه حس و حال دیگری دارد، ورزشی به نام اسکی که طرفداران خاص خود را دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فصل زمستان برای مناطق بکر کشور مخصوصاً برای افراد علاقمند به ورزش زمستانه حس و حال دیگری دارد، ورزشی به نام اسکی که طرفداران خاص خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیست اسکی کوهرنگ یکی از منحصر بفردترین پیست های کشور بوده که برای ورزش های زمستانه بی نظیر است، پیستی با قدمت 55 سال که همچنان نیازمند تامین زیرساخت اولیه است.

شاید پیست اسکی کوهرنگ در سال هایی میزبان برگزاری مسابقات ورزشی بوده اما نبود زیرساخت اولیه و مکان مناسب برای اسکان ورزشکاران از معایب این پیست به شمار می رود.

به راستی نباید بعد از گذشت 55 سال امکاناتی در نزدیکی این پیست برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی باشد و ورزشکاران دغدغه اسکان نداشته باشند.

محمدعلی کریمی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در طول 55 سال همواره وجود داشته و اکنون گریبان گیر پیست شده این است که در طول این سال ها مسئولان قدمی برای تامین زیرساخت در پیست اسکی کوهرنگ برنداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیستی با قدمت 55 ساله که نیازمند زیرساخت های اولیه است

پیستی با قدمت 55 ساله که نیازمند زیرساخت های اولیه است