مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:302023-12-26اقتصادي

تعیین تکلیف 96 طرح راکد در شهرک های صنعتی یزد


معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: از ابتدای مهرماه امسال شش جلسه پایش طرح های صنعتی که طی قرارداد با شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به اخذ زمین در شهرکها و نواحی صنعتی کرده اند برگزار شده است که طی این جلسه برای 96 طرح تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیدمجتبی نجفی ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر ضرورت اجرای تعهدات طرح های صنعتی در زمان مقرر، اظهار کرد: طرح های پایش شده تا کنون مساحتی بیش از 54 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان را شامل می شود که تعیین تکلیف این طرح ها با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: هر طرح پس از پایش توسط کمیته ای ویژه برای تعیین تکلیف یا به کمیته وصول و تعهدات قراردادی، یا کمیته حل اختلاف و داوری و یا هیئت مدیره ارجاع داده می شوند که در حال حاضر تنها 34 طرح پس از پایش به کمیته حل اختلاف و داوری ارجاع داده شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های استان یزد گفت: سرمایه گذاری در حوزه صنعت نیازمند وجود زیرساخت است و شرکت شهرکهای صنعتی موظف است زیرساخت های مورد نیاز استقرار واحدهای صنعتی را در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی فراهم کند، اما از طرفی هر طرح صنعتی باید در موعد مقرر نسبت به اجرای تعهدات قرارداد خود اقدام کند و عدم اجرای این تعهدات پذیرفتنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 96 طرح راکد در شهرک های صنعتی یزد

تعیین تکلیف 96 طرح راکد در شهرک های صنعتی یزد