مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:452024-01-17دانش

توسعه همکاری پارک فناوری دانشگاه شریف و سنگ آهن مرکزی ایران در تحقیق و توسعه


توافق نامه تسهیل استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بین پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران منعقد شد.

- توافق نامه تسهیل استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بین پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امضای توافق نامه تسهیل استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با حضور دکتر سیدعباس موسوی، سرپرست دانشگاه شریف و مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و برخی از مسئولین دو نهاد به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این جلسه توافق نامه تسهیل استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بین مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دکتر بهنام طالبی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف امضا شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این توافق نامه با موضوع تعریف و اجرای طرح های لازم برای رفع نیازهای پژوهشی و فناورانه شرکت و تسهیل فرآیندهای اجرایی مربوط به بهره مندی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در معاونت علمی، فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری ، به مدت 2 سال بین طرفین به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری پارک فناوری دانشگاه شریف و سنگ آهن مرکزی ایران در تحقیق و توسعه

توسعه همکاری پارک فناوری دانشگاه شریف و سنگ آهن مرکزی ایران در تحقیق و توسعه