مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:002023-12-31ورزشي

لیست پارالمپیکی های اعزامی پاریس خرداد مشخص می شود/ مربی خارجی در کادر فنی پاراکانو


معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: کمیته ملی پارالمپیک نقش زیادی در انتخاب کادر فنی رشته های اعزامی به پارالمپیک پاریس را ندارد و تصمیم گیرنده نهایی فدراسیون ها هستند.

- معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: کمیته ملی پارالمپیک نقش زیادی در انتخاب کادر فنی رشته های اعزامی به پارالمپیک پاریس را ندارد و تصمیم گیرنده نهایی فدراسیون ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلگی معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران درباره سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به پاریس، اظهار کرد: برای اعزام ورزشکاران به پاریس براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در رشته های انفرادی و تیمی ملاک سکو و کیفی گرایی در راستای کسب مدال طلاست.

در رشته های تیمی برای اعزام، راهیابی به فینال و کسب مدال طلا و نقره است که در هیات اجرایی مطرح شد در رشته های تیمی مدال برنز را نیز حمایت می کنیم.

وی گفت: به منظور توسعه ورزش بانوان اولویت چهارم را نیز مدنظر قرار دادیم که البته این قانون حمایتی شامل جانبازان و جوانان زیر 19 سال نیز می شود.

سلگی درباره وضعیت تیم ملی گلبال برای اعزام به پارالمپیک پاریس اظهار کرد: درست است این تیم سهمیه کسب کرده اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم که می تواند در پارالمپیک روی سکو قرار بگیرد یا خیر و هنوز در آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست پارالمپیکی های اعزامی پاریس خرداد مشخص می شود/ مربی خارجی در کادر فنی پاراکانو

لیست پارالمپیکی های اعزامی پاریس خرداد مشخص می شود/ مربی خارجی در کادر فنی پاراکانو