مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:502024-01-08اجتماعي

بیش از نیمی از مناطق تهران در شرایط آزاردهنده در زمینه آلودگی صوتی هستند


هم اکنون با توجه به افزایش ترددها در سطح شهر آلودگی صوتی در بسیاری از مناطق تهران در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران، از افزایش تردد وسایل نقلیه در پایتخت بسیاری از مناطق شهر تهران درگیر آلودگی صوتی هستند.

این مناطق که با رنگ نارنجی در نقشه دید می شود همچون تهرانپارس، بعثت، میدان بهاران، آریا شهر، بزرگراه حکیم، میدان صنعت، پونک، میدان المپیک، شهران، میدان تهرانسر، تجریش و میرداماد در شرایط آزاردهنده با روند صعودی آلودگی صوتی سپری می کنند.

همچنین 11 مناطق تهران در شرایط خطرناک اعلام شدند که در لیست اعلام شده مناطقی همچون نیروهوایی، منطقه 4، میدان خراسان، میدان الغدیر، چهارراه کالج، خیابان امیرکبیر، نواب صفوی، بلوار شهید گمنام، شهرک گلها و بزرگراه همت به چشم می خورد.

قابل ذکر است که منطقه های گلبرگ و اقدسیه مانند روزهای گذشته در شرایط سالم قرار دارند و نکته قابل تامل این است که روزهای اخیر حداقل سه منطقه با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار داشت اما امروز تنها نام منطقه 2 نیز در نقشه دیده می شود.

گفتنی است که در شاخص شبانه ( 10 شب تا 7 صبح) نیز هیچ منطقه ای با رنگ سبز وجود ندارد و مناطق دیگر در وضعیت های مختلفی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از مناطق تهران در شرایط آزاردهنده در زمینه آلودگی صوتی هستند

بیش از نیمی از مناطق تهران در شرایط آزاردهنده در زمینه آلودگی صوتی هستند