مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:402023-12-31دانش

زیرساخت های لازم برای تربیت دانشجویی پزشکی با توجه به افزایش ظرفیت وجود ندارد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امکانات لازم برای تربیت دانشجوی پزشکی با توجه به افزایش ظرفیت وجود ندارد، گفت: ای کاش هنگامی که مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی صادر شد، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امکانات لازم برای تربیت دانشجوی پزشکی با توجه به افزایش ظرفیت وجود ندارد، گفت: ای کاش هنگامی که مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی صادر شد، بر سازمان برنامه و بودجه تاکید مضاعف می شد که زیرساخت های لازم برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین خسروپناه در نشست هم اندیشی و آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه های علوم پزشکی که صبح امروز، یکشنبه 10 دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور ضرورت دارد و ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهت به روزرسانی سند جامع علمی کشور گام برداشته ایم.

وی با بیان اینکه سند جامع علمی کشور در 13 سال گذشته تنظیم شده است، افزود: هنگامی که سند جامع علمی کشور تنظیم شده است، حوزه پزشکی را جدی نگرفته اند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرهنگستان علوم پزشکی ماموریت داده که در تدوین سند نقشه جامع علمی کشور در حوزه علوم پزشکی مشارکت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای تربیت دانشجویی پزشکی با توجه به افزایش ظرفیت وجود ندارد

زیرساخت های لازم برای تربیت دانشجویی پزشکی با توجه به افزایش ظرفیت وجود ندارد