مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:202023-12-31اقتصادي

برق رسانی به شهرک های صنعتی فارس نیاز به 880 میلیارد تومان اعتبار دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: جهت برق دار کردن 33 شهرک صنعتی که در بخش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس واقع شده اند، نیاز به اعتباری در حدود 880 میلیارد تومان است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: جهت برق دار کردن 33 شهرک صنعتی که در بخش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس واقع شده اند، نیاز به اعتباری در حدود 880 میلیارد تومان است.

حمیدرضا کریمی فرد امروز، 10 دی ماه با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر برخی شهرک های صنعتی در استان فارس با مشکل تأمین برق مواجه هستند، البته شهرک هایی بدون برق تلقی می شوند که از وجود شبکه برق اختصاصی محروم هستند و آن دسته از شهرک ها هم که برق موردنیاز خود را از شبکه های عمومی همجوارشان تأمین می کنند نیز به عنوان شهرک های بدون برق قلمداد می شوند.

وی ادامه داد: معمولا هر شهرک صنعتی درخواست هفت مگاوات برق دارد یعنی باید برای هر شهرک یک شبکه 2 مداره 20 کیلو ولت از ایستگاه فوق توزیع همجوارش در نظر گرفته شود؛ این در حالی است که برخی از شهرک های صنعتی در فارس هنوز از داشتن این شبکه محروم هستند.

کریمی فرد افزود: بر اساس ماده 54 قانون احکام دائمی، وظیفه تأمین اعتباربرق رسانی به این شهرک ها بر عهده سازمان برنامه و بودجه و شرکت شهرک های صنعتی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی به شهرک های صنعتی فارس نیاز به 880 میلیارد تومان اعتبار دارد

برق رسانی به شهرک های صنعتی فارس نیاز به 880 میلیارد تومان اعتبار دارد