مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:252024-01-10سياسي

سالگرد شهید داریوش محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود


آیین بزرگداشت سالگرد شهادت دانشجوی شهید داریوش محمدی دهدزی نخستین شهید انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت دانشجوی شهید داریوش محمدی دهدزی نخستین شهید انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه 21 دی ماه سال 1402 از ساعت 14 آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در این آیین روحانی شرکت می کنند.

آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت دانشجوی شهید داریوش محمدی دهدزی در کنار تربت پاکش واقع در مسجدسلیمان، آرامستان منطقه کلگه برگزار می شود که مسجدسلیمانی ها در این برنامه یاد و خاطره نخستین شهید خود را گرامی می دارند.

دانشجوی شهید داریوش محمدی دهدزی فرزند استاد عبدالعلی است که در تاریخ 24 دی ماه 1338 چشم به جهان گشود.

تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در مسجدسلیمان به پایان رساند و در حالی که مدارک پذیرش جهت ادامه تحصیل در خارج از کشور را دریافت کرده بود دوش به دوش دیگر برادران همرزمش به مبارزات خود که از چند سال قبل از پیروزی انقلاب به طور مخفی صورت می گرفت ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهید داریوش محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود

سالگرد شهید داریوش محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود