مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:052024-01-13اجتماعي

مدارس برخی مناطق کردستان غیرحضوری شد


با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، کلاس های درس مدارس سطح شهر و روستاهای برخی مناطق کردستان امروز شنبه غیرحضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار محترم شهرستان دیواندره فعالیت همه مدارس ابتدایی در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد، ضمن اینکه مراکز پیش دبستانی نیز تعطیل است.

امروز همچنین به علت بارش برف و لغزندگی معابرمراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان بانه غیرحضوری است و بانک ها و ادارات به جز دستگاه های خدمات رسان و امدادی با 2 ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز به کار می کنند.

آموزش مدارس در این شهرستان نیز از طریق شبکه شاد دنبال می شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی مدارسی که امروز امتحان دارند توسط شورای مدرسه تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین به دلیل تداوم بارش برف فعالیت مدارس مقاطع مختلف تحصیلی بخش های سرشیو و کوماسی (ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم) مریوان در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

  فعالیت تمام مدارس شهری و روستایی بخش کلاترزان شهرستان سنندج در شیفت صبح در دوره های مختلف تحصیلی به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس برخی مناطق کردستان غیرحضوری شد

مدارس برخی مناطق کردستان غیرحضوری شد