مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:402024-01-16اقتصادي

تشدید حضور و برخورد تیم های ویژه بازرسی تنظیم بازار یزد


فرماندار یزد از تشدید حضور تیم های ویژه بازرسی تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد می شود.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد از تشدید حضور تیم های ویژه بازرسی تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد می شود.

سیدمحمدرضا مدرسی امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان با اشاره به استمرار اجرای گشت های مشترک بازرسی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست.

وی گفت: با توجه به نزدیکی به ماه های پایانی سال ، طی روزهای گذشته ، با حضور نمایندگان سازمان صمت، بسیج اصناف، پلیس اماکن، تعزیرات ، شبکه بهداشت و درمان و جمعی از نمایندگان و کارشناسان مربوطه بازرسی هایی در بازارهای سطح شهر یزد انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: طی بازرسی هفته گذشته از صنوف نانوایی، میوه فروشی، قنادی، و پروتیینی ها، برخوردهای قانونی شامل جریمه و تذکر کتبی با واحدهای متخلف صورت گرفته است.

مدرسی خاطرنشان کرد: گشت های مشترک بازرسی تنظیم بازار یزد، طی چند نوبت در صبح و عصر و در طول هفته با حضور نمایندگان فرمانداری ، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، تعزیرات و دیگر متولیان امر در سطح شهرستان و بخش های تابعه انجام می شود و همزمان با شرایط ماه های پایانی سال و دیگر مناسبت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید حضور و برخورد تیم های ویژه بازرسی تنظیم بازار یزد

تشدید حضور و برخورد تیم های ویژه بازرسی تنظیم بازار یزد