مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:052024-01-04سياسي

محکومیت حادثه تروریستی کرمان از سوی امام جمعه و استاندار همدان


نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار همدان در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیتی صادر و این اقدام ددمنشانه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با سالگرد شهادت سالار شهیدان جبهه مقاومت، بار دیگر دشمنان این مرز و بوم، دست به جنایتی تازه زدند و با به شهادت رساندن مردم عزیزی که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفته بودند، ملت ایران را عزادار کردند.

جنایتکارانی که عشق و علاقه مردم به مکتب سلیمانی را برنتافتند و همان طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسد، امروز مشاهده کردیم که سربازان راه سلیمانی را دشمنان چه حقیرانه به شهادت رساندند.

شکست ها و سیلی هایی که رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی از جبهه مقاومت خورده اند، موجب شد تا امروز دست به چنین جنایتی بزنند.

دشمن به دنبال آن است که حرکت ملت متوقف شود و از سلیمانی ها دست بردارند، اما این جنایت نشان داد که هنوز این ملت را نشناخته اند، ملتی که تربیت شده مکتب امیرالمومنین(ع) هستند که شهادت آرزویشان است و اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حادثه تروریستی کرمان از سوی امام جمعه و استاندار همدان

محکومیت حادثه تروریستی کرمان از سوی امام جمعه و استاندار همدان