مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:402023-12-25سياسي

مخبر با خانواده شهید ارمنی تومانیان دیدار و گفت وگو کرد


معاون اول رییس جمهور به مناسبت میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و در آستانه آغاز سال 2024 میلادی با خانواده شهید ارمنی «گاگیک تومانیان» در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو و از ایثارگری ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر در این دیدار که عصر امروز (دوشنبه) و با همراهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آرا شاوردیان نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به این خانواده شهید ارمنی و آرزوی سال پرخیر و برکت برای هموطنان مسیحی، برای مادر این شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

معاون اول رییس در این دیدار با تاکید براینکه تمامیت ارضی و استقلال کشور مدیون جانفشانی شهدا و صبر خانواده شهدا است، تصریح کرد: رابطه عاطفی بین مردم ایران و اقلیت ها بی نظیر است و این وحدت بین تمام ایرانیان از هر دین، مذهب و قومی نتیجه خون پاک شهیدان است.

دکتر مخبر با اشاره به پیگیری های مداوم رهبری از خانواده شهدا و جانبازان افزود: دولت خود را موظف رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا می داند.

همچنین در این دیدار مادر و خانواده معظم شهید تومانیان ضمن شرح خاطرات و ویژگی های اخلاقی این شهید گرانقدر، به بیان خاطراتی از دیدار مقام معظم رهبری با آنان در سال 1377 پرداختند و مادر این شهید افزود که همواره برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر با خانواده شهید ارمنی تومانیان دیدار و گفت وگو کرد

مخبر با خانواده شهید ارمنی تومانیان دیدار و گفت وگو کرد