مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:502024-01-12سياسي

«شب شعر مشق عشق» در تپه نور الشهدای فاریاب+ عکس


رییس شورای اسلامی روستای فاریاب گفت: پس از خاکسپاری شهید خوشنام دفاع مقدس در سی ام آذرماه 1402 و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در تپه ی نورالشهدای فاریاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد خادمی رییس شورای اسلامی دهستان فاریاب بخش مرکزی شهرستان رودان شب گذشته از  برگزاری  شب شعر مشق عشق در تپه نور الشهدای خبر داد.

  این مراسم  پس از خاکسپاری شهید خوشنام دفاع مقدس در سی ام آذرماه 1402 و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در تپه ی نورالشهدای فاریاب، نخستین برنامه فرهنگی این فضای معنوی برگزار شد.

شب شعر مشق عشق با حضور شاعران انجمن شعر درخت هرمزگان و انجمن های شعر شهر رودان، شامگاه چهارشنبه 20 دیماه برگزار شد.

    این شب سعر با قرائت آیاتی از کلام الله مجید با نوای گرم  علیپور آغاز شد و در ادامه حمید قدسی از شاعران رودان دو شعر اهل بیتی خواند.

در ادامه  مهرداد خادمی رییس شورای اسلامی فاریاب رودان به حاضرین خیر مقدم گفت و نصرالله شریفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان از کار خوب فرهنگی فاریابی ها تقدیر کرد.

 پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان  از دیگر سخنرانان بود که با لحنی متفاوت با حاضرین سخن گفت و ابراز امیدواری کرد پس از هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب شعر مشق عشق» در تپه نور الشهدای فاریاب+ عکس

«شب شعر مشق عشق» در تپه نور الشهدای فاریاب+ عکس