مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:102024-01-01بين الملل

تقلای آمریکا برای آموزش نیروهای پلیس فلسطینی جهت به دست گرفتن امنیت غزه


وبگاه رژیم صهیونیستی «ایپک» (Epoch) فاش کرد که دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای آموزش نیرویی متشکل از 5000 نفر از نیروهای امنیتی وابسته به رام الله برای استقرار آنها در سراسر نوار غزه با هدف حفظ نظم در روز پس از جنگ است.

- وبگاه رژیم صهیونیستی ایپک (Epoch) فاش کرد که دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای آموزش نیرویی متشکل از 5000 نفر از نیروهای امنیتی وابسته به رام الله برای استقرار آنها در سراسر نوار غزه با هدف حفظ نظم در روز پس از جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مطلب در مقاله ای به قلم رونی بن مناخیم، نویسنده و تحلیلگر سیاسی آمده است که در آن اشاره می کند اعضای آن نیروها در مصر و اردن آموزش های به اصطلاح ضد تروریستی خواهند دید.

بر اساس طرح آمریکایی، این نیروها قرار است در زمینه امنیتی با ارتش اشغالگر، ایالات متحده و کشورهای عربی به اصطلاح میانه رو، مشابه نیروی امنیتی ویژه ای که ژنرال آمریکایی کیت دیتون در سال 2005 در کرانه باختری پس از انتخاب محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تأسیس کرد، همکاری کنند.

بن مناخیم در مقاله ای که با عنوان مسیر خلع سلاح در نوار غزه و ایجاد منطقه حائل منتشر شد، توضیح داد که رژیم صهیونیستی در عین حال که به جنگ در بخش جنوب ادامه می دهد، به زودی باید روند خلع سلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای آمریکا برای آموزش نیروهای پلیس فلسطینی جهت به دست گرفتن امنیت غزه

تقلای آمریکا برای آموزش نیروهای پلیس فلسطینی جهت به دست گرفتن امنیت غزه