مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:022024-01-08سياسي

کارگاه توانمندسازی و تجلیل از برترین های قرآنی و نماز در شهرستان کهگیلویه


کارگاه توانمندسازی نماز و پیش اجلاسیه نماز همزمان با سراسر کشور در شهرستان کهگیلویه با حضور معاونان، مربیان پرورشی و فعالان نماز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- حجت الاسلام مجید بهادری در این اجلاس به چیستی، چرایی و چگونگی نماز پرداخت و گفت: نماز بهترین وسیله برای رشد و احیاء شخصیت انسان است نماز رعایت ادب عبودیت است.

بهادری در راستای اینکه چرا نماز بخوانیم، بیان کرد: خداوند نماز را آفرید تا انسان را از تکبر دور کند و در نماز قرآن بخواند.

وی با بیان این که تمام قرآن کریم در سوره حمد گرد آمده است به چگونه نماز خواندن اشاره کرد و از طهارت، قبول و کمال به عنوان سه شرط نماز خواندن نام برد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه از بازداشتن انسان از گناه، از بین بردن گناهان، سبب آرامش و تقویت ایمان به عنوان چهار خاصیت مهم نماز از منظر قرآن یاد کرد.

حجت الاسلام بهادری از خراب شدن زندگی، اتصال به شیطان، ضعف عقل و جهنمی شدن به عنوان چهار ضرر ترک نماز نام برد.

الیاس آذرکمان معاون پرورشی و تربیت بدنی هدف از برگزاری این اجلاسیه را توانمندسازی و ارتقاء سطح آگاهی دبیران الهیات عنوان کرد.

  وی به اهمیت مسئله نماز در سطح مدارس پرداخت و تاکید کرد: برپایی نماز و اجرای آن در مدارس موجب رشد و شکوفایی معنوی و نزدیک شدن دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه توانمندسازی و تجلیل از برترین های قرآنی و نماز در شهرستان کهگیلویه

کارگاه توانمندسازی و تجلیل از برترین های قرآنی و نماز در شهرستان کهگیلویه