مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:052024-01-09اقتصادي

مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی در تهران اصلاح شد


صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران، اصلاح مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی در تهران در دستور کار قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ صبح امروز دویست و هفتمین جلسه شورای شهر اسلامی تهران با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه هادی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه در جریان اصلاح مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی، تابلوهای تبلیغاتی در شهر تهران که سازمان زیبا سازی ارائه کرده است، گفت: بر اساس تبصره به بند پنجم ماده یکم مصوبه، در صورتی که طول تابلوی منصوبه، مازاد بر میزان استاندارد 300 سانتی متر باشد و عرض آن 130 سانتی متر باشد میزان مازاد بر استاندارد باید به پرداخت عوارض بر اساس جدول قید اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس اصلاح تبصره ششم، عبارت نصب هرگونه تابلو با هر ایجاد و با هر نوع تبلیغ دارای مجوز اعم از داخلی، خارجی، نشان، آرم مخصوص یا انحصاری ثبت شده هستند و به نوعی شاخص محسوب می شوند، مادامی که به صورت فرامنطقه ای در شعبات متعدد به شکل زنجیره ای اقدام به تبلیغ کالا، محصول و خدمات می کنند، تابلوی غیرمعرف و غیر استاندارد شناخته شده و مشمول پرداخت عوارض موضوع این مصوبه می شوند جایگزین عبارت پیشین این مصوبه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی در تهران اصلاح شد

مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی در تهران اصلاح شد