مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 22:452023-12-22سياسي

مردمی که همیشه پای کارند/ حضوری برای قدرشناسی


امسال یلدای ما یلدای خدمت بود و انار دل ما مملو از دانه های پیشرفت در نگارستان ایران و مردم شادمان از حرکت به سمت قله های رفیع آبادانی.

- همراه و همگام مردم سرزمین پاییز هزار رنگ در سفر دوم رییس جمهور به گلستان آنچه بیش از همه در تلالو چشمان مردم این خطه فریاد می زد اقتدار، استقامت، اتحاد و امید بود که می توانستیم به راحتی آنها را در چشمان تک تک شان دید.

یکی دو روز گذشته مردم گلستان در حالی به استقبال شب یلدای خود می رفتند که مهمان ویژه ای را پیش روی خود می دیدند؛ مهمانی از جنس دولت با رنگ و بوی خدمت و پیشرفت.

مردمان سرزمین برادری به رسم همیشه آن گونه که شایسته بود از میهمان خود پذیرایی و به رسم قدرشناسی از زحمات دو ساله دولت در گلستان تقدیر کردند.

همزمان با کهن ترین جشن ایرانی مان شب یلدا ، هیئت دولت سیزدهم پا به گلستان گذاشت و اینجا بود که شادی مردمان استان بیش از پیش شد.

در جریان استقبال پرشور مردم از رییس جمهور در گرگان و مراوه تپه خود را به خیل عظیم جمعیت رساندم و در کشاکش و همهمه با چند تَن از آن ها گفت و گو کردم که مشروح آن را در ادامه مشاهده می کنید.

نخستین مصاحبه را که اتفاقا همزمان شد با پخش سرود ملی کشور عزیزمان، با یکی از اهالی شهرستان گمیشان آغاز کردم؛ او تا پایان سرود دست ادب بر سینه گذاشته بود و نجوا گونه آن را زمزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی که همیشه پای کارند/ حضوری برای قدرشناسی

مردمی که همیشه پای کارند/ حضوری برای قدرشناسی