مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:152024-01-15سياسي

ایجاد شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی در ستادکل نیروهای مسلح


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی و امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی و امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده، اظهار کرد: این شورا برای تمهید امور دانشگاه های وابسته به نیروهای مسلح متناسب ایحاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در بازدید از دانشگاه افسری امام علی(ع) اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهار موضوع علم، فناوری، فرهنگی و اجتماعی ماموریت دارد، لازم است در این حوزه ها رصد جدی داشته باشیم تا راهبردهای مورد نیاز را ارائه دهیم، در این مسیر باید از ظرفیت های مردمی بهره گیریم و پس از تدوین راهبردها، نظارت را در دستور کار داشته باشیم.

وی افزود: جلسات صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی یک هفته در میان، با حضور سران سه قوه و اعضا برگزار می شود، دستورهای که بررسی های لازم درباره آنها صورت گرفته، پس از تصویب، از سوی رییس جمهور ابلاغ می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکم قانون است و همه باید از آنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی در ستادکل نیروهای مسلح

ایجاد شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی در ستادکل نیروهای مسلح