مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:502023-12-30فرهنگي

تلاش برای برگزاری پرشور جشنواره تئاتر فجر/ استان ها پای کار هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاظم نظری مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز شنبه نهم دی ماه همزمان با برگزاری ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم سیاست ها و برنامه های جشنواره بین المللی .

- مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم سیاست های جشنواره تئاتر فجر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاظم نظری مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز شنبه نهم دی ماه همزمان با برگزاری ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم سیاست ها و برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان ها را تشریح کرد.

کاظم نظری در ابتدای این مراسم گفت: اولا از همه دوستان استانی صمیمانه قدردانی می کنم که در برگزاری جشنواره های استانی نهایت همکاری را با ما داشتند.

این در حالی است که عزیزان ما در جشنواره های منطقه ای هم نهایت همکاری را داشتند که جا دارد از همه عزیزان قدردانی ویژه ای داشته باشیم.

مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همان گونه که می دانید جشنواره های تئاتر منطقه ای هشت سال تعطیل بود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برگزاری پرشور جشنواره تئاتر فجر/ استان ها پای کار هستند

تلاش برای برگزاری پرشور جشنواره تئاتر فجر/ استان ها پای کار هستند