مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:402024-01-07دانش

بازدید هیئت دانشگاه دفاع ملی چین از دانشگاه عالی دفاع ملی


هیئتی متشکل از اساتید و محققان دانشگاه دفاع ملی چین به سرپرستی رییس دانشکده دفاع این دانشگاه روز گذشته از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند.

- هیئتی متشکل از اساتید و محققان دانشگاه دفاع ملی چین به سرپرستی رییس دانشکده دفاع این دانشگاه روز گذشته از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت اعزامی از دانشگاه دفاع ملی چین با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی با جانشین و رؤسای دانشکده های این دانشگاه ملاقات نموده و از نزدیک با فعالیت های آموزشی، پژوهشی و بین المللی دانشگاه عالی دفاع ملی به ویژه در زمینه جذب دانشجوی خارجی آشنا شدند.

در جلسه مشترکی که با حضور اعضای هیئت اعزامی از دانشگاه دفاع ملی چین و مقامات، مسئولین، اساتید و پژوهشگران دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، امیر سرتیپ دوم بوالحسنی، جانشین دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به هیئت چینی، از پیام تسلیت و اظهار همدردی رییس جمهور آن کشور به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی از هم وطنانمان در حادثه تروریستی که در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان به وقوع پیوست، تشکر کردند و در ادامه اظهارات خود به روابط بسیار خوب دو کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و دفاعی و همچنین مواضع بسیار خوب چین در حمایت از ایران اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا این روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیئت دانشگاه دفاع ملی چین از دانشگاه عالی دفاع ملی

بازدید هیئت دانشگاه دفاع ملی چین از دانشگاه عالی دفاع ملی