مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13اقتصادي

طارم به ساخت بندهای رسوب گیر و خاکی نیاز دارد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم گفت: در 30 درصد بخش های این شهرستان، بندهای رسوب گیر و خاکی ایجاد شده است و با تامین اعتبار در کل شهرستان، - ایسنا/زنجان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم گفت: در 30 درصد بخش های این شهرستان، بندهای رسوب گیر و خاکی ایجاد شده است و با تامین اعتبار در کل شهرستان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رضا احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره ایجاد بندهای رسوب گیر و خاکی در شهرستان طارم، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان طارم، وجود کوه و رودخانه در اطراف آن، این شهرستان به ایجاد بندهای رسوب گیر و خاکی نیاز دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته با اعتبار 21 میلیارد تومانی در حوزه آبخیز آب بر و هزاررود اقداماتی انجام شد، قبل از این اقدامات نیز ایجاد بند رسوب گیر و سد خاکی در هارون آباد در راستای حفاظت از روستاهای پایین دست و بند آبخیزداری برای حفاظت از اراضی آب بر انجام شد.

او بیان کرد: با تامین اعتبار توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات لازم در راستای ایجاد بندهای رسوب گیر و خاکی در حوزه رودخانه ای آبخوان داری در بخش های مرکزی، چورزق و گیلوان شروع خواهد شد.

با توجه به تامین اعتبار انجام شده در روستای شقاقی انذر نیز بند رسوب گیر در راستای حفاظت از روستا ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارم به ساخت بندهای رسوب گیر و خاکی نیاز دارد

طارم به ساخت بندهای رسوب گیر و خاکی نیاز دارد