مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:202023-12-25اجتماعي

47 درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بحث ایمنی و سلامت شهروندان همیشه جز دغدغه های اصلی پلیس بوده و خواهد بود و این موضوع طبیعی است که پلیس به فکر ایمنی و سلامتی آحاد مختلف .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 47 درصد از تصادفات فوتی در 8 ماهه سال جاری مختص به موتورسواران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بحث ایمنی و سلامت شهروندان همیشه جز دغدغه های اصلی پلیس بوده و خواهد بود و این موضوع طبیعی است که پلیس به فکر ایمنی و سلامتی آحاد مختلف جامعه باشد تا بتوانیم ایمنی و سلامتی شهروندان را بخصوص در مباحث ترافیکی جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ کشیر گفت: تمام طرح های پلیس در طول سال، بجز اعمال قانون و نظم بخشی به ترددها، بحث بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات را در پی دارد تا جان مردم و سلامت شهروندان که جز اولویت های پلیس است حفظ شود.

وی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل هایی که از آمار تصادفات در طول 8 ماهه امسال انجام دادیم متأسفانه شاهد افزایش تصادفات فوتی و جرحی در شهر تهران می باشیم که با توجه به این موضوع و مقایسه آمار امسال نسبت به 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران است

47 درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران است