مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:052024-01-01ورزشي

کارشناس داوری: کمک داور جام جهانی رفته گل سپاهان را به اشتباه مردود کرد


حیدر سلیمانی کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی سپاهان و شمس آذر پرداخت.

- حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قضاوت دیدار شمس آذر قزوین و سپاهان که با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید، اظهار داشت: در صحنه گل مردود سپاهان محمدرضا منصوری به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد زیرا پس از برخورد شوت میلاد زکی پور به تیر دروازه و ریباند آن رضا اسدی که با سینه توپ را  درون دروازه قرار داد در وضعیت آفساید نبود.

در این صحنه بازیکن شماره 6 شمس آذر آفساید را پر کرده بود.

وی افزود: محمدرضا منصوری کمک داور اول این بازی تجربه دو دوره حضور در جام جهانی و تورنمنت های بین المللی مختلفی را دارد اما مدتی است که از لیست داوران بین المللی کشورمان خارج شده و به همین دلیل شاید انگیزه سابق را نداشته باشد.

  کارشناس داوری تصریح کرد: در دقیقه 100 نیز بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند حاج ملک باید برای آنها پنالتی بگیرد اما در آن لحظه بازیکن شمس آذر قزوین روی شهریار مغانلو خطایی انجام نداد و باید خطای مهاجم زردپوش اعلام می شد به همین دلیل تصمیم داور درست است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه 80 هم داور باید آوانتاژ می داد در آن لحظه هیچ خطایی از جانب مدافع سپاهان و مهاجم شمس آذر رخ نداد اما در شرایطی که بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس داوری: کمک داور جام جهانی رفته گل سپاهان را به اشتباه مردود کرد

کارشناس داوری: کمک داور جام جهانی رفته گل سپاهان را به اشتباه مردود کرد