مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 23:502023-12-31سياسي

توضیحات موحدزاده در خصوص شکل گیری شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد


دبیر شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شکل گیری شورای ائتلاف استان توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نخستین نشست رسمی شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست بهرام موحدزاده دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تشکیلات یک هیئت موسس داریم که از قبل بوده و ثابت مانده اند به جز یکی دو نفر که جایگزین شدند و این هیئت موسس منصوب هیئت موسس مرکزی از تهران بوده است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت موسس استان در مرحله بعد هیئت موسس شهرستان ها را تعیین می کند که این افراد با نظر نخبگان و شخصیت های برجسته اصولگرای هر شهرستان معرفی شده و سپس به هیئت موسس استانی معرفی می شوند و در مورد آنها نظر می دهند و بعد از اینکه استان در مورد آنها نظر داد اسامی آنها به هیئت موسس مرکزی تهران ارسال می شود تا آنها نیز نظر خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از تعیین هیئت موسس در 9 شهرستان می بایست مجمع عمومی تشکیل داده شود گفت: افراد ثبت نام می کنند تا مجمع عمومی شکل بگیرد و این ثبت نام دیگر به مانند گذشته سامانه ای نیست و به صورت دستی خواهد بود بعد از شکل گیری مجمع عمومی شورای ائتلاف هر شهرستان تعیین و انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات موحدزاده در خصوص شکل گیری شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات موحدزاده در خصوص شکل گیری شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد