مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:352023-12-25اجتماعي

گرد و غبار تا بعد از ظهر فردا ادامه دارد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از ادامه پدیده گرد و غبار و ناسالم شدن لحظه ای هوا برای امشب و ابتدای فردا در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازمشهد، مهدی اله پور اظهار کرد: نظر به اعلام وضعیت هشدار زرد از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا تا پایان امروز دوشنبه (4 دی ماه 1402) در شمال و شمال شرق استان و متاثر شدن مشهد مقدس ناشی از گرد و غبار دو جبهه شمال شرقی و جنوب غربی استان ، به شهروندان توصیه می شود، از تردد غیر ضروری خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: مردم برخی از شهرستان های استان با پدیده گرد و غبار مواجه بودند و امشب نیز، شهروندان مشهدی شاهد وقوع لحظه ای این پدیده و کاهش سطح دید می باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه ای هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد، و طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تا بامداد امشب با افزایش میزان گرد و غبار و پیش بینی می شود تا حوالی ظهر در مشهد مقدس با این پدیده رو به رو خواهیم بود.

وی گفت: توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار تا بعد از ظهر فردا ادامه دارد

گرد و غبار تا بعد از ظهر فردا ادامه دارد