مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 01:302024-01-17بين الملل

پاکستان باید از سپاه تشکر کند


انتظار آن است که دولت پاکستان از حمله سپاه به مقر تروریست ها و دفع شر آنها خشنود باشد، چرا که مقابله و مبارزه با ترور و تروریسم یکی از اهداف مشترک دو کشور برادر ایران و پاکستان است.

- فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- در پی حمله موشکی و پهپادی سپاه به دو مقر گروه تروریستی جیش الظلم که به مصداق وارونه نهند، نام زنگی کافور ! خود را جیش العدل! می نامد، دولت پاکستان در اعتراض به این حمله، سفیر خود در ایران را فراخواند و از بازگشت سفیر جمهوری اسلامی ایران به پاکستان نیز خود داری کرد.

دولت پاکستان اعلام کرده است حملات ایران به خاک خود (بخوانید مقر تروریست ها ) را غیر قانونی دانسته و حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می داند!  2- در همین حال وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای پاکستانی خود گفت عملیات ضدتروریستی روز گذشته ایران، علیه یک گروهک تروریستی ایرانی بوده و هیچ یک از اتباع پاکستان در این عملیات مورد حمله قرار نگرفته اند و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور دوست، برادر و همسایه پاکستان احترام می گذارد.

جیلانی، وزیر خارجه پاکستان نیز، ضمن اشاره به حوزه های فراوان همکاری دو کشور از وزیر خارجه کشورمان خواست تا اطلاعات مربوط به گروهک تروریستی یاد شده در خاک پاکستان را در اختیار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان باید از سپاه تشکر کند

پاکستان باید از سپاه تشکر کند