مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:102024-01-13اجتماعي

مدارس ابتدایی آستارا فردا غیرحضوری شد


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا (گیلان) : به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا در روز یکشنبه 24 دی ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

- رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا (گیلان) : به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا در روز یکشنبه 24 دی ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا (گیلان) گفت: به دلیل بارش شدید برف در سطح شهرستان آستارا مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی غیر حضوری برگزار خواهد شد.

بیژن خالق وردی پور شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا در روز یکشنبه 24 دی ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین ضروری است مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود 95 هزار نفر در غربی ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به 173 کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی آستارا فردا غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی آستارا فردا غیرحضوری شد