مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:152024-01-01سياسي

زمان اعلام دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی مشخص شد


دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بهمن ماه امسال اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نخستین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از چهارم شهریورماه جاری آغاز شد و تا هجدهم شهریورماه ادامه داشت، طبق اعلام وزارت علوم، برای اولین بار این فرصت فراهم شد تا دانش آموختگان دکتری که فاقد کارت پایان خدمت هستند یا در حال طی دوره خدمت نظام وظیفه هستند، به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت کرده و وارد رقابت جذب شوند.

طبق قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح، این مشمولان اگر موفق به طی فرایند جذب دانشگاه ها شوند به عنوان عضو هیأت علمی پیمانی محسوب شده و دوران تعهد خدمت وظیفه را در دانشگاه طی می کنند.

 همچنین برای اولین بار قبل از آغاز فراخوان، مجوزهای استخدامی از سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده و برای افرادی که فرآیند جذب را طی و حکم تأیید هیأت مرکزی جذب را دریافت کنند، بلافاصله ردیف استخدامی تعریف می شود.

 ظرفیت پذیرش در این دوره حدود 1600 عضو هیأت علمی در دانشگاهای دولتی و حدود 1400 عضو در موسسات غیر دولتی اعلام شد و این امکان فراهم شده است که سه نفر اول فرایند جذب در هر کد رشته محل که دارای شرایط علمی و عمومی هستند، اگر به عنوان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی مشخص شد

زمان اعلام دومین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی مشخص شد