مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:002024-01-07اقتصادي

چارتار از هم پاشیده شد؟


در روزهای اخیر حواشی بین آرمان گرشاسبی ، خواننده و احسان حائری ، شاعر که هردو در گروه چارتار شناخته شده بودند فضای مجازی را در برگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، در روزهای اخیر شاهد حواشی ای بین آرمان گرشاسبی، خواننده و احسان حائری ترانه سرای گروه چارتار در فضای مجازی بودیم.

گروه چارتار در سال 1390 تشکیل شد و در طی فعالیت خود آلبوم های باران تویی( 1392)، جاده می رقصد(1394) و دریا کجاست(1396) را روانه بازار کرد.

آثار این گروه همواره بین پرطرفدارترین آهنگ ها در بین طرفداران موسیقی بوده است.

شروع اختلافات در تاریخ 18 آبان 1402 احسان حائری، ترانه سرای این گروه با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از اختلاف بین خود و اعضای این گروه پرده برداری کرد و باعث شروع تنش بین خود و اعضای گروه شد و این آغازی بر پایان گروه پرطرفدار چارتار بود.

انتشار اولین آلبوم مستقل گرشاسبی در تاریخ 6 دی 1402 اولین آلبوم مستقل آرمان گرشاسبی با نام از تو گفتم که شامل 15 ترک بود منتشر شد، انتشار این آلبوم به صورت مستقل و فارغ از نام چارتار نشان دهنده انحلال این گروه بود و مشخص شد گرشاسبی از این به بعد به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد.

  حائری همچنان شاکی روز 14 دی 1402 احسان حائری مدعی شد برخی از ترانه هایش که در آلبوم گرشاسبی منتشر شده بدون توافق و رضایت وی بوده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارتار از هم پاشیده شد؟

چارتار از هم پاشیده شد؟