مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:352023-12-27اقتصادي

رکورد فروش ماهیانه فولاد اکسین خوزستان شکسته شد


مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از شکستن رکورد فروش ماهیانه محصولات اصلی در این شرکت خبرداد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان  اظهار کرد: میزان فروش ورق در آذرماه سالجاری به 78 هزار و 853 تن رسید و رکورد فروش ماهانه محصولات اصلی، با همت و تلاش کارکنان، پس از 2 سال شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیش از این، بهترین رکورد فروش ماهانه ورق در اردیبهشت 1400 و با فروش 71 هزار و 106 تن ثبت شده بود، افزود: امروز پس از 2 سال، رکورد جدید با هفت هزار و 747 تن بیشتر از رکورد قبلی به ثبت رسید که با رشد 11درصدی نیز همراه شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: در سال 1402 با عنایت خداوند متعال و با همت و همدلی مثال زدنی مجموعه مدیریت و کارکنان، شاهد تحقق دستاوردها و رکوردهای متعددی در بخش های مختلف شرکت بودیم.

  محمدی بیان کرد: علیرغم شرایط رکودی در بازارهای داخلی و خارجی، خوشبختانه رکورد فروش ماهیانه محصولات اصلی شرکت طی 6 سال اخیر جابجا شد و از مجموع فروش 78 هزار و 853 تن در آذرماه سالجاری، 71 هزار و 311 تن در بازار داخلی و هفت هزار و 542 تن در بازار خارجی عرضه شد.

وی در ادامه گفت: ارزش ریالی فروش آذرماه حدود 17 هزار و 400 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد فروش ماهیانه فولاد اکسین خوزستان شکسته شد

رکورد فروش ماهیانه فولاد اکسین خوزستان شکسته شد